روش های بزرگ کردن باسن
نوشته شده توسط : مونا احمدی

باسن از سه عضله سريني بزرگ ،متوسط و كوچك تشكيل شده است كه افزايش حجم عضلات سريني بزرگ در بزرگ شدن باسن شما نقش اساسي دارد .اندازه باسن به عوامل وراثتي و ميزان تغذيه شما وابسته است و در صورت عدم مصرف مواد غذايي مناسب و يا كاهش وزن شديد از داشتن باسني بزرگ محروم خواهيد بود .اگر مي خواهيد راه هاي بزرگ شدن و حجيم شدن باسن را بدانيد و از بهترين روش ها جهت بزرگ شدن باسن خود استفاده كنيد با كلينيك اندام و جراحي زيبايي همراه شويد تا شما را با برترين روش هاي بزرگ شدن باسن آشنا نماييم .
[تصوير:  4.gif]
[تصوير:  18.gif]
نقش تغذيه در بزرگ كردن باسن:
براي بزرگ كردن ران و باسن شما مي توانيد از مواد غذايي نظير شير سويا ،فلفل دلمه ،زردچوبه و مواد حاوي پروتئين نظير گوشت ،مرغ ،ماهي و تخم مرغ استفاده نماييد .اين مواد با دارا بودن پروتئين و ويتامين هاي ضروري بدن در حجيم شدن باسن شما و افزايش سايز باسن شما تاثير بسزايي دارند.

نقش ورزش در افزايش سايز باسن:
استفاده از ورزش براي پهن شدن لگن و باسن يكي ديگر از اقدامات مفيد در اين زمينه به شمار مي آيد .شما مي توانيد با انجام برخي از حركات ورزشي به راحتي در منزل خودتان باسن خود را بزرگ و حجيم نماييد .پياده روي ،دوچرخه سواري و كوهنوردي ورزش هايي هستند كه در بهبود سايز باسن و تقويت عضلات ران نقش اساسي دارند.حركات اسكوات و لانژ نيز از حركات موثر بعدي در بزرگ و گرد شدن باسن شماست .كافيست براي انجام حركت اسكوات صاف بايستيدو پاهايتان را به عرض شانه باز كنيد و سپس باسن خود را به آرامي به سمت پايين هدايت كنيد .در واقع شما در حالت نشستن به روي صندلي قرار مي گيريد بدون اين كه واقعا بر روي صندلي نشسته باشيد.


تزريق چربي روش ديگري براي افزايش سايز باسن:

آمپول بزرگ كننده ران و باسن يكي ديگر از گزينه هاي مناسب براي افراديست كه مي پرسند چگونه باسني بزرگ داشته باشيم و به دنبال راههايي  براي چاق شدن پايين تنه خود مي باشند .
شما به وسيله تزريق چربي در باسن مي توانيد باسن خود را بزرگ و سفت نماييد .اين جراحي ساده تحت بي حسي موضعي انجام مي شود .جراح برشي بسيار كوچك در ناحيه شكم يا ران ايجاد مي نمايد و پس از آن ميله كوچكي را درون اين برش جاسازي مي نمايد اين ميله با انتقال امواج اولتراسوند سبب مايع شدن چربي در اين منطقه شده و پس از آن طي فرايند ليپوساكشن چربي مايع شده از شكم يا ران برداشته مي شود .چربي آماده سازي شده اكنون از طريق سرنگ بسيار كوچكي به باسن تزريق مي شود و باعث حجيم شدن باسن مي شود .از تكنيك تزريق چربي به باسن گاها به بالا بردن باسن به روش برزيلي (BBL) نيز ياد مي شود .اين تكنيك روشي ايمن ، كم تهاجمي و بدون عوارض جانبي فراوان مي باشد .

كانديدهاي جراحي بزرك كردن و افزايش سايز باسن:
بهترين كانديدهاي جراحي افزايش سايز باسن افرادي هستند كه از اندازه كوچك باسن خود نسبت به ساير اندام‌ها از جمله سينه‌ها احساس نارضايتي مي‌كنند. همچنين افرادي مناسب اين جراحي‌اند كه خواهان ايجاد تغييراتي در انحناي باسن خود و تغيير فرم برجستگي آن هستند. به طور كلي فردي مي‌تواند اين عمل جراحي را انجام دهد كه از نظر جسمي نيز در سلامتي كامل به سر ببرد و مبتلا به بيماري يا اختلالي كه خطر جراحي را بالا مي‌برد، نباشد.
در واقع تزريق چربي به افرادي پيشنهاد مي‌شود كه لزوماً ميزان بزرگي براي آنان ملاك نيست و به جنبه‌ي طبيعي بودن ظاهر باسن بيشتر اهميت مي‌دهند. اما ايمپلنت باسن اغلب به كساني كه به دنبال رسيدن به يك برجستگي بزرگ در ناحيه‌ي باسن خود هستند، توصيه مي‌شود. البته روش ايمپلنت به افرادي كه چربي كافي در ساير نقاط بدن براي تزريق در ناحيه‌ي باسن ندارند نيز استفاده مي‌شود. با تمام اين تفاسير تقويت باسن با انتقال چربي به دليل طبيعي و كم عارضه‌تر بودن روش ارجح‌تري است. با اين حال جراح بهتر مي‌تواند در انتخاب نوع روش به فرد كمك كند.


پس از عمل تزريق چربي:
ورم كردن بعد از تزريق چربي امري شايع است، اما معمولاً بعد از گذشت ۲ تا ۳ هفته از عمل افزايش سايز باسن تورم برطرف مي‌شود. شدت تورم در درجه اول به محل تزريق چربي بستگي دارد. توصيه مي‌شود در طول سه تا چهار هفته اول بعد از عمل، از نشستن و دراز كشيدن طولاني‌مدت روي ناحيه تحت درمان خودداري كنيد؛ شما بايد روي پهلوها بخوابيد و بر روي يك بالشت با سطح بسيار نرم بنشينيد.

به دليل وجود كمي تورم و كبودي، ممكن است مدتي طول بكشد تا نتايج تزريق چربي آشكار شود. بعد از گذشت دو هفته، تورم و علائم ديگر فروكش مي‌كند و بيمار قادر خواهد بود نتايج عمل را مشاهده كند.

بعد از عمل تزريق، معمولاً چربي تزريق‌شده قابل‌لمس است و به مدت يك سال با موفقيت در جاي خود باقي مي‌ماند. خطر رد كردن چربي تزريق‌شده توسط بدن وجود ندارد زيرا برخلاف جراحي پروتز باسن كه يك ماده‌ي خارجي است، چربي كه قرار است تزريق شود از بدن خود فرد برداشت مي‌شود. همچنين در عمل تزريق چربي، خطرات ديگر مرتبط با پروتز مانند شكستگي و نشت دادن نيز وجود ندارد.

خطرات و عوارض جانبي بزرگ كردن و افزايش سايز باسن:
تورم پس از عمل تزريق چربي باسن قابل انتظار است. از طرفي خطرات ناشي از آن تا حدودي مربوط به خطرات و عوارض ناشي از ليپوساكشن ساير قسمت‌هاي بدن است. همچنين مانند هر جراحي ديگري هميشه خطر عفونت، خونريزي و زخم وجود دارد. افرادي كه اين روش را براي بزرگ كردن باسن خود انتخاب نمودند، بايد آگاه باشند كه در سي درصد موارد بدن مجدداً چربي را باز جذب مي‌كند و اين‌گونه بر نتيجه جراحي اثر مي‌گذارد. ولي به صورت كلي نتيجه‌ي نهايي اين روش پس از گذشت سه ماه قابل رويت خواهد بود.
بر خلاف تزريق چربي باسن در روش ايمپلنت، بيشتر بيماران تورم قابل توجهي را تجربه نمي‌كنند. خطرات ناشي از ايمپلنت باسن نيز همانند هر عمل جراحي ديگري شامل عفونت، خونريزي و آسيب‌هاي عصبي و عضلاني است. از طرفي در اين روش خطر تحرك يا عدم تقارن پروتز باسن نيز وجود دارد. همچنين گاهي اوقات براي اصلاح مشكلات به جراحي دوم نياز هست.
منبع:افزايش سايز باسن

 




:: برچسب‌ها: افزایش سایز باسن ,
:: بازدید از این مطلب : 2527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: